Tagastamispoliitika
Veebipoe woxel.ee (edaspidi nimetatud Veebipood) omanik on Woxel-GC OÜ (10691650), Keskallee 18, Kohtla-Järve, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, info kaupade ja hindade kohta
Veebipoest kaupade ostmisel kehtivad müügitingimused. Poe hinnad võivad erineda internetis pakutavatest hindadest.
Nende juurde on märgitud e-poes müüdavate toodete hinnad. Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu.
See tasu sõltub ostja asukohast ja kauba kohaletoimetamise viisist. Tarnetasu näidatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Info toote kohta on toodud e-poes vahetult toote juures.
Tellimuse esitamine
Toote tellimiseks tuleb soovitud tooted ostukorvi lisada. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud väljad ja valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Pärast seda ilmub ekraanile tasumisele kuuluv summa, mille saab üle kanda pangalingi kaudu või muul viisil.
Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe pangakontole. Kui tellitud toodet ei ole võimalik selle puudumisel või muul põhjusel kohale toimetada, teavitab pood sellest ostjat esimesel võimalusel ja tagastab tasutud raha (sh toote kohaletoimetamise kulu) reeglina 1. 3 tööpäeva. Olenevalt makseviisist võib raha laekumiseks kuluda kuni 7 tööpäeva.
Kohaletoimetamine
Tooted saadetakse üle Eesti.
Kauba kohaletoimetamise kulud kannab ostja, vastav hinnainfo kuvatakse tarneviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 4–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast.
Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada 30 kalendripäeva jooksul.
Lepingust taganemise õigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Lepingust taganemise õigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.
14 päeva jooksul lepingust taganemise õiguse kasutamisel võib ostja tellitud kaupa kasutada ainult viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja funktsionaalsuses veendumiseks, nagu on lubatud teha kauba kontrollimisel füüsilises kaupluses. .
Kui toodet on kasutatud muul otstarbel kui see, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja funktsionaalsuses veendumiseks või kui tootel on kasutus- või kulumisjälgi, on veebipoel õigus alandada tootele tagastatavat summat. ostjale proportsionaalselt toote hinna langusega.
Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis toote ostust taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@woxel.ee hiljemalt 14 päeva jooksul toote kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks vale kaup või defektiga kaup).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul avalduse esitamise päevast arvates või esitama tõendi, et andis kauba vedajale üle nimetatud tähtaja jooksul. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise avalduse saamise päevast arvates, kõik temalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipoel on õigus keelduda raha tagastamisest seni, kuni ta on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni ostja tõendab, et on kauba tagasi saatnud, olenevalt sellest, kumb juhtub varem.
Kui ostja on ilmselgelt valinud e-poe pakutavast tavapärasest ja soodsaimast kättetoimetamise viisist erineva tarneviisi, ei ole pood kohustatud ostjale hüvitama kulutusi, mis ületavad tavapärase kättetoimetamise viisiga kaasnevaid kulusid.
Veebipoel on õigus taganeda ostu-müügitehingust ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuhinnast oluliselt madalamaks.
Õigus esitada nõue
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba ja lepingutingimuste lahknevuse eest või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ja ilmnes esimese kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast. kaup ostjale.
Esimese aasta jooksul alates asja ostjale üleandmise hetkest eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Veebipoe kohustus on vastava oletuse ümberlükkamine. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tagajärjel (ebaõige kasutamine, õnnetus vms), või kui räägime tavapärasest kulumisest, mis on põhjustatud kauba tavapärasest kasutamisest. üksus. Kui veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab pood puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood ostjale kõik ostu-müügilepinguga seotud maksed.
Tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis vastab veebipood 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on veebipoe kohta pretensioone, tuleb need saata e-posti teel aadressile info@woxel.ee või helistada tööajal telefonil +372 55 680 963.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe saavutamisega lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjon on volitatud lahendama ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse vaatab komisjon läbi tasuta.
Ostja saab kasutada ka Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi.